vrijdag 18 april 2014

Instagram

Mooie momenten zijn voorbij voordat je het weet. Dat besef ik iedere keer weer als ik mijn camera pak en te laat ben om een mooi moment vast te leggen. De eerste keer dat Lukas ging staan, de eerste lach van Nora, de bloesem die door de wind onze tuin in geblazen wordt… Ik zou willen dat ik met mijn ogen foto’s kon maken. Gelukkig heb ik wel altijd mijn telefoon bij de hand en kan ik in zo’n geval heel snel een foto met mijn telefoon maken. En lang leve Instagram waar je dan meteen je foto kunt bewerken. Het zijn geen foto’s van hoog niveau, maar ze zijn toch best leuk. Check voor meer foto’s ook mijn instagram profiel (http://instagram.com/suusheppiez/).









Foto's:
 HeppieZ (op instagram) 
Foto 1: Lukas in de tuin
 Foto 2: Maastricht bij zonsondergang
 Foto 3: Lukas
 Foto 4: Lukas
 Foto 5: Nora en ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten