woensdag 30 april 2014

Cursus fotografie

Vandaag was het dan zover. De cursus fotografie stond gepland en ik had er heel veel zin in!
Ik had een hoop vragen. Over twee weken ga ik een bruiloft fotograferen, dus de timing van de cursus was perfect.
Aan het begin van de cursus kwam ik erachter dat ik toch veel theorie van de vorige cursus kwijt was, dus dit werd weer goed opgefrist. Ik mocht  voor de middag een 50 mm lens gebruiken en kreeg de tip deze sowieso aan te schaffen. Deze lens heb ik dan ook maar meteen besteld bij thuiskomst.

Ik zal niet helemaal gaan vertellen wat ik vandaag allemaal geleerd heb, maar ik ga de bruiloft een stuk zekerder tegemoet en heb veel zin om te gaan oefenen. Het was een ontzettend leerzame en gezellige middag en ik ga zeker weer terug voor nog een aantal lessen!  Ik hoop dan met een canon 70d!






Foto's:
HeppieZ – Gemaakt tijdens fotocursussen bij http://www.fotoschoolmaastricht.nl 
                                                        Foto 1: Gemaakt door mijn zusje tijdens de cursus van vandaag
                                                     Foto 2: Gemaakt door mijn zusje tijdens de eerste cursus


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten