vrijdag 23 mei 2014

Bruidsfotografie Kasteel Terworm in Heerlen

De grote dag voor een collega en haar (inmiddels) man was aangebroken. Voor mij stiekem ook een grote dag, want ik mocht vandaag hun fotograaf zijn. Wat een mooie dag was het! De zon scheen, het bruidspaar zag er werkelijk prachtig uit en er werd de hele dag gelachen. Wat een gelukkige mensen en wat fantastisch om dit te mogen vastleggen! De dag begon met het ophalen van de bruid. De bruidsmeisjes waren even nerveus als het bruidspaar en ze namen hun taak zeer serieus. Hierna volgde de ceremonie. Deze was mooi, ontroerend en tegelijkertijd heel ongedwongen. Een mooie mix en helemaal passend bij het bruidspaar. Na de ceremonie maakte ik rondom het kasteel foto’s van het bruidspaar en de bruidsmeisjes. Ik ken mijn collega al heel wat jaren en dat maakte ook dat de sfeer heel gezellig en ontspannen was. Na deze shoot reden we naar een mooi intiem kapelletje toe waar de bruidegom zijn vrouw ten huwelijk vroeg. Ze brandden een kaarsje en toen reden we terug naar hun huis. Even een moment rust voordat we gingen dineren en daarna feesten. Ik was ook uitgenodigd voor het diner. Wat een eer was dat! Het feest was aansluitend en ook hier maakte ik foto’s. De gast DJ was de bruidegom zelf en wat was dat geweldig! Iedereen danste en vierde feest. Het was een topdag! En wat is het geweldig dat ik hierbij mocht zijn….



- ‘Cause what binds us makes us as one’- 



















 - ‘Cause Music is our universal language’-



Foto's:
HeppieZ


Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen: